Основи підприємництва. Скільки потрібно вкласти.
.................................................................................................................................
Скільки потрібно вкласти в організацію власної справи.

Попри всі сподівання на свій геніальний розум, неможливо почати бізнес з нуля, не маючи в запасі жодних коштів. Зараз, щоб відкрити на Україні власну справу, нерідко починаючим підприємцям доводиться викладати кругленьку суму. Обумовлено такий стан справ тим обставиною, що бізнес-середовище стало більш організованою і конкурентної, відповідно поріг входження в бізнес став вище. Набагато вище.

Підприємець повинен бути майстром по використанню грошей і інших ресурсів для розвитку власного бізнесу.

Без грошей немає бізнесу. Так само як і без ідей.
Будь-який бізнес, незалежно від розміру та роду діяльності відчуває нестачу ресурсів. Особливо фінансових коштів.

Це відбувається не стільки через невміння підприємців оперувати фінансами. Проблема в тому, що в процесі життєдіяльності фірми доводиться вибирати з декількох проектів, і планувати вкладення наявних коштів в найбільш привабливі. Крім інтуїції і здорового глузду необхідно володіти і деяким багажем знань, які можуть надати істотну допомогу у виборі правильного об'єкта для інвестицій.

На жаль, при плануванні бізнесу більшість виходить із того, що будь-який проект можна оцінити по тому, скільки в нього вклали і скільки натомість отримано прибутку. Використання подібних методів планування інвестицій - дорога в нікуди, більше схоже на тикання пальцем навмання, з прагненням потрапити в перемикач.

Інтуїція та досвід. Так, саме так. Наявність в руках сильних інструментів для фінансового аналізу і планування не завжди дає очікуваний результат. Особливо у випадках, коли ведеться або планується вести відразу кілька проектів. З різними стартовими датами, з взаємопов'язаними ресурсами і розділеним управлінням. В такому випадку, куди більшу роль відіграє вміння аналізувати нерідко суперечливі дані і приймати правильне рішення. Менше одного відсотка керівників бізнесу, які володіють необхідними даними в змозі правильно прийняти рішення. Тому більше 70 відсотків всіх проектів потенційно збиткові на стадії планування і прийняття рішення про інвестування.

Зниження витрат - шлях до економії
Питання досить важливе, яке дозволяє істотно полегшити життя підприємству. Завдання будь-якого бізнесу максимально швидко отримати прибуток при мінімальних витратах в максимально короткі терміни. Особливо це відноситься до нових підприємств і високотехнологічного бізнесу. Швидкий вихід на беззбитковість означає можливість використання вільних коштів на щось інше.

Наприклад, на інвестування в новий проект, який обіцяє великий прибуток. Тому боротьба із зайвими витратами не є скупердяйство. Це одне з найнеобхідніших вимог бізнесу. Наступний приклад наочно демонструє, який може бути ефект від боротьби із зайвими витратами.

Припустимо, підприємство випускає якусь продукцію, і відчуває проблеми з фінансами. Проблема в тому, що конкуренти випускають схожу продукцію з практично ідентичними характеристиками і супутнім пакетом послуг. І порівнянної ціною. Збільшення закладеного прибутку навіть на кілька відсотків призведе до різкого відтоку клієнтів, як правило, до щасливого конкурента. Зниження витрат за все на ті ж пару відсотків дозволить не тільки вирішити проблему з фінансами, але і отримати переваги в конкурентній боротьбі. На жаль, такі випадки можна зустріти скоріше в теорії, ніж в дійсності. Особливо в українській. Де від конкурента намагаються відірватися або погіршуючи якість продукції, або використовуючи не чесні методи боротьби.

Дані, які необхідно враховувати при аналізі і плануванні інвестицій

Аналіз ринку:
- розмір ринку;
- темпи росту ринку;
- рівень продажних цін.

Аналіз вартості капіталовкладень:
- Обсяг необхідних інвестицій.
- Залишкова вартість капіталовкладень.

Аналіз постійних і змінних витрат:
- змінні витрати;
- постійні витрати;
-термін корисної служби необхідного обладнання.
Тел. /044/ 531-7204 229-7204
META-Ukraine
інформаційний розділ.

  • Основи підприємсництва.

  • Організація бізнесу. Поради.

  • Фізичній особі-підприємцю - платнику єдиного податку.

  • Дії, що потрібно провести після реєстрації.

  • Індивідуалізація підприємницької діяльності.

  • Довідкова інформація.

Перейти до розділу.